marijehuijser.reismee.nl

Hola!

Hoi!

Na 2 weken heb ik toch besloten een weblog te maken zodat ik niet elke dag zovaak hetzelfde verhaal hoef te typen!

Het gaat allemaal goed hier!
Na mijn lange vlucht ben ik hier 2 weken geleden op zaterdagavond aangekomen, door een vriendin van Rosa (mijn gastmoeder) ben ik van het vliegveld gehaald.

Bij Rosa had ik een hele mooie kamer voor mezelf en ik heb daar echt een hele leuke week gehad. Ik had het niet beter kunnen treffen met een gastgezin, Rosa was zo lief en gezellig!
Vorige week ben ik ook naar school geweest, dat was ook erg leuk en vooral de conversatieklassen waar we alleen maar spelletjes deden waren erg leuk!
Verder heb ik veel van de stad gezien, zijn we veel uitgeweest, heb ik gevoetbalt, naar de film geweest, veel uit eten geweest want het is zooo goedkoop en heb ik uiteindelijk een zwembad gevonden bij een hotel waar we soms illegaal gaan zwemmen!

Afgelopen weekend ben ik naar Monte Alban geweest, dat is een oud dorpje van de Azketen, was erg mooi maar ook heel warm. Ook hebben we een dorpje bezocht waar ze hele mooie dingentjes van hout maken en een dorpje waar ze gespecialeerd zijn in pottenbakken.

Maandag, na veel pogingen, eindelijk verhuisd! Ik heb nu mijn eigen appartementje wat heel mooi is. Onder mij wonen nog andere vrijwilligers, erg gezellig!

Afgelopen maandag ben ik ook begonnen met het vrijwilligerswerk. Ik werk nu elke middag van 6 tot 8 in een huis waar 12 jongentjes met de leeftijd van 8 tot 16 wonenen help ze met huiswerk als ze uit school komen. De jongens zijn echt heel lief en grappig alleen is het nog best lastig om ze te helpen met wiskunde en taal! Voor ze de wiskunde aan mij hebben uitgelegd zijn we al een half uur verder dus dat heb ik een beetje opgegeven..

Omdat ik alleen smiddags werk heb ik besloten volgende week nog een week cursus te volgen in de ochtend. Maar dit weekend eerst naar het strand! We vertrekken vanavond en komen maandagavond terug, lekkerrrrr!!

Het uploaden van de fotos lukt nog niet zo goed maar ik zal er de volgende keer wat meer tijd voor nemen.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!

xxx Marije

Reacties

Reacties

Meike

Klinkt echt super gaaf! We missen je!
Xx

Denise

Hey Marije, dat klinkt allemaal goed. Fijn dat je het naar je zin hebt! Wat voor cursus ga je volgen? Spaans? Veel plezier nog! X

Marijn

Hoi Marije!

Volgens mij heb je het erg naar je zin, gaaf hoor! Houd je je portemonnee nog veilig bij je;) Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de foto's!

Liefs xxxx

Mariska

Oooh meisje dat klinkt helemaal geweldig! De markt daar in Oaxaca is the best. Echt een van de goedkoopste plekken in Meggiecoo. Hoe staat het met je spaans en met de Mexicaanse mannen? Kusje

Tanja

Monte Alban, mooi!! Maar als je nog in de gelegenheid bent zou ik puerto escondido (surfoord) niet overslaan. Teotihuacán is ook echt indrukwekkend maar ik denk dat dat voor jou wel een beetje ver is. Pas goed op jezelf en op je portomonee. Het is maar goed dat niemand je in elk geval van mooie ervaringen kan bestelen! Liefs

Eva

Lieve Marije,

ik ben ontzettend jaloers op je! Dit weekend lekker naar het strand, heerlijk! Hier is het nog steeds koud, dus vraag jij de zon een beetje naar Nederland te komen?! Ben erg benieuwd naar nog meer foto's!
Girl, take care!

Liefs

Naoual

Holaaaa!

Leuk om te lezen dat je het naar je hebt meid! Geniet er zoveel mogelijk van
Want hier is het stom!! Hihi!

Xx N

Julia

Hee Marije! Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er van! Kijk uit naar je volgende verhaal en foto's!

x julia

Tim

Klinkt goed allemaal!
En wat relaxed, een eigen appertement!
Gister ochtend weer aangekomen in Sydney, nu maar is op zoek naar werk.

Veel plezier!

Sanne

Hee aap! Ik heb de hele skivakantie aan je gedacht en hoe je het hebt :) Leuk dat je er foto's op hebt gezet. Relaxte werktijden heb je zeg! Ik tel de weekjes af dat je er weer bent haha, ik lijk wel een moeder.

Nou doeeeei Mama Soury denkt aan je! -x-

Jantine

Zo, hoe was het op het strand? Klinkt wel als een relaxt leventje, eigenlijk heb je de hele dag vrij om leuke dingen te doen en de omgeving te verkennen!
Succes juf Marije!

x Jan

Kelly en Christy

hoi lieve Marije!

we zitten met ons mond open hier in het zonloze Antwerpen ;) we wisten niet dat je toch op reis zou gaan, ontzettend gaaf zeg!!! hele mooie foto's ook!
hoelang blijf je daar en wat zijn je plannen allemaal? kijken uit naar je volgende verhaal :)

dikke kussen en veel plezier!!

arina( en daaf)

Ha Marij, klinkt allemaal erg leuk. Plezier met lesgeven, wie had dat gedacht!
we volgen je ( in gedachten dan:))

Marike van Cappellen

Lieve Marije,
Erg leuk om je enthousiaste verhalen te lezen. Af en toe zal ik je blog openen en lekker met je meegenieten. Veel geluk en plezier mooie meid!!
Kus,
Marike

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!