marijehuijser.reismee.nl

Oaxaca, Mazunte

Hallo lieve mensen,

Allereerst bedankt voor al jullie leuke berichtjes op mijn vorige verhaal! Daarom speciaal voor jullie, komt er nu nog eentje!

Afgelopen weekend ben ik naar het zoepaaahhmooie rustige strand Mazunte geweest met een aantal andere vrijwilligers, studenten en een leraar. Met behulp van reistabletjeshebben we debusreis van 6 uur midden in de bergen overleefd.
We hebben toen een leuk hostel bevonden, direct aan het strand en we sliepen in een soort hangmat van hout, heel erg leuk en zo lekker om gewoon buiten te slapen!

Maandagnacht waren we weer in Oaxaca en dinsdag ben ik weer met school begonnen. Deze keer weer met dezelfde opa en een andere Amerikaan in de klas, was erg leuk en ik heb er volgens mij weer veel Spaans van geleerd.

Deze week heb ik ook weer gewerkt. Ik ging hierheen met het idee dat ik Engelse les zou gaan geven, toen ik hier aankwam bleek dathelpen met huiswerk te zijnen nu is het eigenlijk gewoon 2 uur stoeien, puzzelen en spelletjes doen. Maar daar is opzich ook niks mis mee!

Omdat het allemaal niet zo druk is als ik geen school heb, ga ik zondagavond met Ines (mijn Duitse huisgenootje) een weekje naar San Cristobal de las Casas, Palenque en daarna naar het strand. Ik ga dan nog een weekje terug om te werken en dan zit mijn tijd er hier alweer op!

Het gaat allemaal zo snel en er is zoveel te doen, ik zal als ik terug ben van deze week weer een verslagje schrijven.

Liefs Marije

Reacties

Reacties

Marijn

Heey Marije,

Zo te horen vermaak jij je wel! Lekker weer, Spaans babbelen en naar het strand, wat wil je nog meer. Ik ga binnenkort weer een weekje naar Nederland. Geniet er nog maar van daar!

Liefs xxxxx

Tanja

San cristobal is mooi! Je moet naar de markt gaan!! En Palenque...adembenemend:) ..Als jullie in Palenque willen slapen weet ik nog wel iets moois..niet zo uit mijn hoofd maar ik kan het deze week wel even opzoeken!
Xx
disfruta el tiempo que te falta...en el país más bonito del mundo!

Eva

Heerlijk allemaal! Slapen in de buitenlucht en lekker je eigen plan trekken,stoeien en puzzelen, ik weet zeker dat jij daar de beste in bent! Hier is alles goed, Poes had last van zijn poepert, maar is gelukkig weer helemaal goed gekomen!

Liefs en ook van Poes!

Stefan

Mmmm wat klinkt het goed allemaal zeg!!
Geniet er van, en veel plezier nog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!